Saturday 9 April 2011

MAJLIS ANUGERAH CEMERLANG

assalamualaikum...

pagi yang indah...malam tadi tidur jam 12 coz mesej dgn orang tersayang...hehe....mata segar ni.....sebab hari ini ada hari anugerah cemerlang..
bangun jam 615..solat...iron baju..
saya pakai selendang yang diberi mijie tau..cantik!!
huhu...berdebar hati ini..kenapa?sebab nak jumpa kawan kawan yang da lama tak jumpa...buah hati pun ada sama....majlis mula jam 9 tapi yb daud blum datang lg.....duduk je la...borak borak..sempat lagi zana syahira hanta mesej kat saya....duduk sebelah buah hati....uuu....best!!berdebar pantas jantung saya tau...sebelah kanan saya asang n miji....tem ucapan tu memang boring..manakan tak,yb tu cita pasal politik.....UNDILAH BN!!huhu....kesian budak band...tidur..saya ni kadang kadang dengar dgn khusyuk...kadang kadang kacau asang....buah hati saya cakap dgn ain...(cakap dgn saya,tak boleh berbual tapi dia sendiri..huh!!)haha....
tiba masanya naik pentas....sakit kaki saya sebenarnya......terpaksa control..hehe...ye la mana ada rehearsal....kat rumah je..haha...(main main je...)
yang best nya,dapat rm100..hehe...nak simpan dalam akaun...
lepas habis mac,saya ambil sijil kat pejabat...punya lama menunggu..mama da bising dalam kereta tu..lapar....mula mula sorg2...pas tu ada mijie...sorg2 lagi..then,buah hati datang...balik2 buah hati....ni namanya...ahmad zubir....haha..sama straight a's....bertuah punya hati ni...hehe
pas ambil sijil,saya balik ke rumah,tukar baju,n lunch kat kenny rogers....senak perut tau...licin pinggan..tu la...lapar sangat..habis ayam tu...1st tem..haha
tak pernah pernah sebelum ni tau!!

kawan2..
kmk pasti akn rindukan ktk org...
tok last kita nemu kali...
huhu...
kmk doakan kejayaan ktk org di dunia dan akhirat..
amiinn..

No comments:

Post a Comment